Skip to main content

Diwali  – svátek světel v Beckman Coulter

Diwali není jen náboženský svátek, ale také kulturní a společenská událost, která spojuje lidi. Je to čas pro rodinná setkání, hodování a veselí. Lidé zdobí své domovy světly, lampiony a rangoli, čímž vytvářejí slavnostní atmosféru. Ohňostroje a petardy jsou nedílnou součástí oslav, symbolizující radost a vzrušení z festivalu.

Letos byla oslava Diwali v kanceláři Beckman Coulter v Praze (Česká republika) zážitkem, který stojí za to uchovat. Příprav se ujali naši kolegové z týmu BCISA, neboli Beckman Coulter International S.A., což je subjekt Beckman Coulter, který obchoduje s Channel Partners v EEMEA (Východní Evropa, Střední východ, Afrika) a jihozápadní Asii. Přípravy začaly den předem, aby se pracovní prostor vyzdobil.

Ozdobili jsme kancelář barevnými rangoli, diyas, světýlky a živými květinami, čímž jsme vytvořili slavnostní atmosféru. Oblékli jsme se do etnických oděvů, které přinesly esenci indické kultury. Bylo potěšující vidět kolegy v sárích, kurtách a shervani.

Pro kolegy a spolupracovníky jsme připravili slavnostní snídani s lahodnými pokrmy a sladkostmi, jako jsou samosy, chakali a Kaju-Pista roláda. Sdílení jídla a rozhovorů s kolegy nás jako tým sblížilo. Tato oslava nebyla jen o tradici – šlo také o budování vztahů a vytváření vzpomínek s kolegy, které udělaly z pracovního místa druhý domov.

Diwali je svátek, který překračuje náboženské hranice a spojuje lidi v duchu radosti, lásky a spolupráce. Je to oslava vítězství světla nad tmou a dobra nad zlem, která nám připomíná důležitost naděje, prosperity a triumfu pozitivních hodnot. Jak rozsvěcíme naše domovy a srdce během Diwali, rozšiřme také poselství míru a harmonie ve světě.

PF 2025

Přejeme Vám kouzelné Vánoce plné radosti, klidu a pohody v kruhu Vašich nejbližších. Ať Vás nový rok přivítá zdravím, štěstím a úspěchy ve všech vašich osobních i profesních snahách.

Těšíme se na další společné kroky a úspěchy v roce 2025.

S přáním všeho nejlepšího,

Tým Beckman Coulter

November pre zdravie mužov

V rámci tejto aktivity sme spolupracovali s piatimi laboratóriami a spojili sme predajný a marketingový tím, aby sme diskutovali o prevencii a zdieľali osobné životné príbehy.

Helena Bazovská, senior account manažérka, vyzdvihla pokračujúce snahy o podporu prevencie aj po novembri: „Stráviť kvalitný čas s našimi zákazníkmi na podporu boja proti rakovine je pre nás mimoriadne dôležité. Hlavnou myšlienkou tohtoročného Movembru je propagácia dôležitosti prevencie a možnosti vyšetrovania indexu zdravia prostaty. Venujeme sa podpore tohto zámeru nielen počas novembra, ale spoločne dokážeme veľké veci počas celého roka!“

Miriam Domiterová, account manažérka, zdôraznila hodnotu zdravia a vyzvala všetkých, aby ju uprednostňovali: „S radosťou som prijala príležitosť aktívne prispieť k zvýšeniu povedomia o prevencii rakoviny prostaty v čase, keď sa veková hranica pre onkologické ochorenia neustále znižuje. Starajte sa o svoje zdravie, je to to najcennejšie, čo máme.“

Spoločne pokračujeme v boji za zdravie a prevenciu na celom Slovensku. Vďaka tejto preventívnej akcii prebehlo niekoľko dobročinných behov, diskusií a vznikli zaujímavé rozhovory, ktoré sa postupne objavia v našom newsletteri.

V novembri náš tím – Beckman Coulter Slovenská republika – zvýšil povedomie o prevencii rakoviny prostaty u mužov na celom Slovensku pod záštitou občianskeho združenia NIE RAKOVINE, pacientskej organizácie, ktorá sa venuje osvete a podpore onkologických pacientov.
Naši firmu navštívil obchodní atašé Americké ambasády Taylor Moore

Během své návštěvy si Taylor Moore prohlédl naše nové prostory, včetně moderního školícího centra (Showroom). Součástí návštěvy byla také velmi inspirativní diskuze se zaměstnanci, kde jsme měli možnost sdílet naše vize, plány a inovace.
Děkujeme Tayloru Mooreovi za jeho čas a zájem o naši práci. Těšíme se na další spolupráci a nové příležitosti, které přinese.

Listopad – měsíc mužské prevence

Především karcinom prostaty patří mezi jedno z nejčastějších zhoubných nádorových onemocnění mužů v ČR a tvoří asi 4 % všech nádorů. V ČR je incidence přibližně 1:1000 a stoupá s věkem. Právě osvěta a edukace přispívá ke zvýšení obecného povědomí a vyššímu zájmu odborné i laické veřejnosti o prevenci a v konečném důsledku i ke snížení mortality karcinomu prostaty. Nezapomeňte se včas nechat testovat!


PREVENTIVNÍ AKCE NAŠICH PARTNERŮ